mandag den 30. januar 2012

Rådyr i leg

Mens de fleste mennesker susede afsted på arbejde her mandag morgen, var jeg ude med kameraet. Det kom der disse dejlige billeder ud af.
Nå ja.. og så fik jeg også lige hilst på nogle af mine tidligere efterlyste gæster :-) (se indlæg her)



 Kan du se ham?
Han vogter over den lille flok, som går lige neden for bakken.
 Der går to-tre hunner på bakken og nederst leger to små kid :-)
 Her gør de klar til kamp (de to kid)
 Sekundet efter kæmpes der
 Hvis ikke der var så koldt, havde jeg stået der endnu.
De var virkelig livlige, de to små; de hoppede og sprang rundt :-)
En fornøjelse at kigge på!
Hvis du undre dig over den lidt dårlige billedkvalitet - er det fordi, at rådyrerne var ret langt væk. Dette er den virkelige afstand.. Resten af billederne er zoomet kraftigt ind.
Rådyrerne er der stadig - men jeg tror ikke, du kan få øje på dem på denne afstand..

Jeg håber, at din uge også byder på dejlige overraskelser - min er i hvert fald startet rigtig godt! :-)
Mandagformiddagshilsner
Skt.Helena

10 kommentarer:

  1. Det er så hyggeligt med rådyr - altså når de holder brunch i haven! Jeg tror også jeg var blevet stående til fødderne frøs fast... tak for kigget :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne gang var det heldigvis ikke min have det gik ud over..
      Du er altid velkommen Fru. Friis :-)

      Slet
  2. Dejlige billeder - det må være skønt at bo så tæt på naturen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      Det ER rigtig dejligt - man glemmer det i en travl hverdag, men lige i dag havde jeg tid til at kigge mig omkring. Og så var rådyrerne der - måske er de der hver morgen??

      Slet
  3. Må være det bare være en fornøjelse af bo så tæt på naturen. Er vi heldige får vi en gang om året besøg af andemor og andefar. That´s it !

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt sikkert! Jeg nyder det også - og så bor vi alligevel ikke helt ude på landet. Så vi får det bedste fra to verdner - by og natur.
      Ænder er da meget søde Bettina! Når du vælger dit nye hus, skal du huske en god beliggenhed ;-)

      Slet
  4. Gode billeder.
    Godt "fanget".
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  5. Svar
    1. Tak for det Frøken Solhat! :-)
      Det var bestemt også en dejlig morgen

      Slet

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...