tirsdag den 10. januar 2012

Ka' du dufte dem?

De dejlige hyasinter, jeg har i mit køkken. De dufter herligt af forår :-)
Jeg har aldrig haft denne farve før og det er da også datteren, der har valgt dem. Jeg plejer at købe hvide eller de blå-lilla, men disse er nu også ganske bedårende..
Jeg håber, at de overlever og kan plantes ud i et af mine projekter - nemlig forårsengen mellem træerne i græsplænen (se indlæg: Frem og ...)


 Her taget uden blits - derfor virker farven lidt mørkere
 En ny blomst på vej :-)
Desværre må de støttes for ikke at falde hen ad bordet - lige som tulipaner.
Her har jeg klaret det med et par små træspyd.

Jeg håber, du nød både duften og billederne ;-)
Duftende hilsner
Skt.Helena

3 kommentarer:

  1. De er dårende dejlige, og jeg kan godt lide at du har givet dem en støttepædagog! Hvis jeg gør mig umage kan jeg dufte dem eller måske er det mine egne?

    SvarSlet
  2. Smukke farver, dejlig duft. Der skal kun et par hyacinter i stuen, så har man en skøn duft i næsten hele huset.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  3. @Bente:
    Ja haheh! En støttepædagog hehe Det må bestemt være min hyasinter du kan dufte ;-)

    @Landbohaven:
    Ja, ikk'!
    Vel' be' komme :-)

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...