onsdag den 2. november 2011

Berlin del 2

Her er lidt billeder fra KaDeWe (Kaufhaus des Westens) i Berlin. Det 2. største stormagasin i Europa (størst er Harrolds i London).
 Halloween vinduer

Kagemontre :-)
 Krydderier
 Champagnebar (og der var mange kunder, selv om klokken kun var ca. 14)..
 Hyggelige marmelader
Nu forlader vi KaDeWe. 
 Tjaa.. Hvad kan det mon være? ;-)
Varm Cacao med skum


Billederne fra dette stormagasin er hovedsageligt taget på 5/6 sal, da det er her den imponerende madafdeling er. Hvis der er nogen der har lyst til at kigge nærmere på KaDeWe - klik http://www.kadewe.de/

Onsdagshilsner
Skt.Helena

5 kommentarer:

  1. Hej Skt.Helena.
    Det ser så lækkert ud, men jeg er nysgerrig på, om du var med Per, veninder eller job på tur til Berlin?
    K.h. Fru Thomsen

    SvarSlet
  2. Ummm... kagemontre - det ser da helt forrygende ud ;-)

    SvarSlet
  3. @Skipper: Det var en arbejdsuge i Berlin fra mandag morgen til fredag aften. Men alligevel en rigtig god tur!

    @Marlene:
    Ja, de var næsten ikke til at stå for alle de lækre kager og desserter, de kunne diske op med i Berlin. Virkelig fejt! :-)

    SvarSlet
  4. Kan godt genkende stedet, selvom det er ved at være nogen år siden jeg var der sidst ;)

    SvarSlet
  5. @Jeanne:
    Det er første gang jeg er der. Jeg synes det var meget imponerende :-)

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...