søndag den 3. februar 2013

Nu sner det igen!

Efter en skøn frostklar dag med blå himmel og solskin, har vi idag haft en mere grå dag med flere små sne-byger.
Disse billeder tog jeg lige inden det blev mørkt.

 Rhododendronbedet ved indgangen

 Terrassen mod øst med et frossent bålsted og puddersne :-)

 Set fra oven - min nytilplantede krukke ved hoveddøren
 og et fra siden. Her er 2 blå hyacinter, hvid og blå krokus og blå perleløg. Det skal nok blive smukt, når de springer ud. Jeg har nemlig ikke so mange andre bloggere set nogle af disse forårsbebudere i haven. Her nordpå kommer det hele lidt senere :-)

Hilsner med puddersne fra nord
Skt.Helena
- som jo slet ikke er fra nord, men en ø ud for Afrikas kyst :-)

6 kommentarer:

  1. Her fik vi også et fint lille lag sne; men mon ikke sneen snart forsvinder? Jeg kunne i hvert fald høre, hvordan det dryppede fra træerne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Et lille fint lag sne er ok, synes jeg. Men måske er det allerede væk i morgen??

      Slet
  2. Jeg har da heller ikke set hverken hyacinter eller de små perle af slagsen i min have endnu! Men de står i min stue og er udsprunget! Her har vi kun regn så langt øjet rækker!

    SvarSlet
    Svar
    1. ok. Troede kun det var mig :-)
      Åhh regn er så gråt og kedeligt

      Slet
  3. Godmorgen.
    Ja, vejret er forunderligt. Vi havde gæster hele lørdag og fik ikke nydt den milde vintersol.
    Søndag måtte vi under tæppet for at få varmen efter en tur til stranden. 1½ C og vind fra havet. Det var en kold fornøjelse.
    Vi kiggede forgæves efter sneen. Der kom et lag plummerregn kl. 17 og det var ikke engang hvidt. Manden min, kørte på job lige efter og på den anden side af Finnsvej lå sneen. Det kalder jeg regionale forskelle!
    Ha en dejlig dag!
    Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor pudsigt! Det er alligevel utroligt at der kan være sådan en forskel.
      Det sneede i flere omgange her hos os søndag. Ved middagstid endda med kæmpe store snefnug.
      Også en dejlig dag til dig Lotte!

      Slet

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...