torsdag den 21. februar 2013

Kreativitet i boligen del 2.

Så fik vi lavet lidt ved gangen. Ok - ikke den store omvæltning, men alligevel nok til at man lægger mærke til det :-)
Wallstickers købt for næsten ingenting i Ikea (Ok - nok med al den reklame!)

Før fotos af gangen:


Efter- fotos samme sted:  :-)


Nu er der kommet knagerække op til gæsternes tøj - og til både Julies og min mobiltaske :-)
 Så er jeg fri for at gæsterne skal ind i bryggerset.

 Lidt nærbilleder

 Glæder mig til at bruge skiltet igen :-)


Den runde wallsticker på døren skifter skrift i løbet af året. Den er nemlig til at skrive på med kridt.

Så mangler jeg bare et grønt tæppe til gangen - som jeg endnu ikke er faldet over.

Vinterferiehilsner
Skt.Helena

Gik du glip af "Kreativitet i boligen del 1" kan du læse indlægget her

11 kommentarer:

  1. Hej Skt.Helena.Har lige fundet din blog og meldt mig som fast læser.
    og har lige læst op på dine kreative indslag.Jeg laver også meget selv......gammel klubpædagog med eget værksted.
    Rigtig flotte krus du har lavet.Og det har da også pyntet i den entre.
    hvis du vil se hvad jeg bla.har lavet så kik på min blog (mit lille gods) Hilsen Jette
    .

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette.
      Velkommen på Skt.Helena!
      Det var godt du fandt mig. Jeg elsker nemlig faste læsere :-)
      Jeg kigger forbi dig om lidt.

      Slet
  2. Det ser fint ud - og så kom der planter på væggen også! Kender godt det med, at nu skal der ske noget nyt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Bente.
      Knagen er i hvert fald blevet brugt et par gange allerede - Helt uden at skulle fortælle hvor man nu kan hænge sin jakke. Jubii - Så det er allerede en succes :-)

      Slet
  3. Det er blevet fint! Det er sjovt så lidt der af og til skal gøres for at forandre stemning og stil i et rum!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nana :-)
      og du har helt ret - der skal såmænd ikke så meget til.

      Slet
  4. Hejsa herinde.
    Fin blog du har.. jeg glæder mig til at følge dig herinde.
    Mange hilsner fra Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa derude :-) Velkommen på Skt. Helena Susan. Jeg er altid glad for nye læsere!
      Også mange hilsner herfra :)

      Slet
  5. Sikke fine blomster på væggen, fint at bruge det kolde vejr på lidt forandringer indenfor.
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
    Svar
    1. De små planter lyser i hvert fald lidt op i en meget hvid gang.
      Det er mest blevet til indendørs gøremål, da der er SÅ koldt ude - men det er jo også VINTERferie ( så selvfølgelig er det koldt :-))

      Slet
    2. Ja det glemmer vi lidt, når vi længes mod forår:-)

      Slet

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...