lørdag den 31. december 2011

Når 2011 bliver til 2012...

.... vil jeg hoppe ind i det nye år. Jeg vil skåle i champagne og spise kransekage.

Jeg vil ønske alle mine blog læsere - både de faste og de løse ;-) et rigtig godt nytår. Jeg ved, at jeg vil tilbringe mange timer i det nye år med at skrive nye indlæg og læse med hos mange af jer.
Jeg glæder mig allerede :-)

Som noget af det første i januar, vil jeg her på bloggen kigge tilbage på året, der er gået, men  jeg vil også begynde og indvi jer i mine planer for det år der kommer..

Tak for selskabet i det gamle år og på glædeligt gensyn i det nye!
Nytårs hilsner
Skt.Helena

4 kommentarer:

  1. Det bliver spændende at høre om planerne for det nye år - og jeg vil glæde mig til endnu flere inspirerende indlæg fra din side :-)
    Du og din familie ønskes også et godt og blomstrende nytår :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig godt nytår!
    Knus Signe

    SvarSlet
  3. @Vivi:
    tak for det - Og i lige måde :-)

    @Susanne:
    Hvor er du sød! Det er ikke altid til at vide, om det man selv synes er interessant - også er det for andre..
    Også godt nytår til dig!

    @Signe:
    Rigtig godt nytår til dig også Signe!

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...