torsdag den 1. december 2011

Julebelysning

Nu er vi gået ind i december måned og derfor skal vi nu i julestemning. :-)
Jeg har haft kameraet med rundt for at fotografere byens julebelysning. Hver by - sin belysning i december. Det er lige før, der nogen gange er lidt krig byerne imellem for at ha' den smukkeste julebelysning..

Julemanden tændte denne aften vores store træ ved rådhuset
 
 
 Gågadebelysningen - i alle gadelygterne
 Et himmeltæppe af lys man kan gå og kører under
 Endnu et "himmeltæppe" (aner ikke hvad det hedder). Dette er lavet i fiberkabel.
 Dette års nyeste påfund - et stor juletræ i gågaden med farvede lys..
Vi var så heldig, at møde selveste julmanden i hans lille hytte :-)


Da jeg havde taget billedet lige ovenfor, rejste julemanden sig op og kom hen i døråbningen. Nisseorkestret spillede en julemelodi lige udenfor - så han spurgte mig selvfølgelig, om ikke vi skulle ta' en svingom? Hvem kan sige nej, til selveste julemanden??! Ikke mig (specielt ikke når datteren står og kigger beundrende op på mig) Så der dansede jeg så rundt i julemandens favn midt på gågaden til nisseorkestrets melodi.................

Hahe he hee .. .. :-)


1.decemberhilsner
Skt.Helena

5 kommentarer:

  1. Frækhed betaler sig din skøre kugle... heheh - en trøstepræmie du nu har vundet - kigger du lige forbi bloggen ? :-)

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det hyggeligt og hver ser det smukt ud ;)

    XoXo Rikke
    ImRiley.org

    SvarSlet
  3. @Bettina: Jubii!! :-) Jeg kigger fluks forbi!!

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  5. @Rikke:
    Ja, det er lidt hyggeligt med nogle flotte lys her i mørket :-)

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...