lørdag den 17. december 2011

Go' mor'n

Lidt frostklare morgenbilleder fra haven. Taget i det øjeblik, hvor solens stråler netop er begyndt at farve himlen med sine fantastiske farvepalette og hvor selve solen endnu ikke er synlig..






Bllederne blev taget i sidste uge, hvor jeg en morgen er på vej ud af døren og på vej på arbejde. Jeg får øje på den smukke himmel og suser ind i huset igen efter mit kamera.. Man er vist blevet bidt af en gal amatør fotograf.. og var ved at komme for sent på arbejde..

Nu er der præcis en uge til jul! og med dette i tankerne vil jeg ønske jer er rigtig dejlig lørdag!
Og selvfølgelig byde velkommen til mine 2 nye fast læsere. Jeg bliver altid glad hver gang en ny læser melder sig under fanerne :-D

Frostklare hilsner
Skt.Helena

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...