torsdag den 15. december 2011

Kender du typen?

Hvordan man pynter til jul, tror jeg er meget forskelligt. Nogle kan li' den gammeldags stil med stråbukke, kravlenisser og stikkede nissemænd, nogen kan bedre li' glimmer, guld og farverige ting. Andre igen kan li' det mere enkle julepynt med meget få farver.
Jeg er mest til den sidste slags - men alligevel har jeg en blanding af alle tre typer julepynt :-) Jeg startede ud med gammeldags stil og bevægede mig mere og mere hen imod, hvor jeg er nu. Har I andre det også sådan?
Er det moden, der har fået os til at bevæge os i den retning eller egen fri vilje ;-) - og kommer vi tilbage til det, vi engang startede med?

Her kan du se et lille udsnit af mit julepynt :-)
 Nyeste indkøb til juletræet
 Jeg er vilde med snefnug
- nå ja - også i virkeligheden :-)
Engel med guld Seebach hår (den gamle Seebach)
Et eksempel på den gamle slags pynt..
Vi nærmer os hastigt den 24 december...
Her har den mindste kat sneget sig ind. Men ok.. Man er vel en del af pynten, hvis man kan ligge helt stille det meste af dagen på den samme plads :-)

Rigtig dejlig torsdag til alle
Skt.Helena

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...