lørdag den 24. marts 2012

Vinder af Give Away

Så er vinderen af min Garden Scepter Give Away fundet!
Det blev  nr. 17 ....
og det var Lotte med bloggen Skippers have. TILLYKKE med dit nye haveredskab!

Garden scepteret bliver sendt til dig direkte fra firmaet. Jeg glæder mig til, at høre om det er et uundværligt stykke værktøj til haven, som vi andre bliver nødt til at investere i :-)

Ha' en rigtig dejlig weekend alle sammen - forhåbentlig med et rigtigt dejligt havevejr!

Forårshilsner
Skt.Helena

5 kommentarer:

  1. STORT tilykke til SKIPPER den heldige Quinde.
    GO`weekend
    KH Margrethe.

    SvarSlet
  2. Jubiiiiiii!!!!
    Glæder mig til at modtage gaven!!!!!
    God weekend derude til alle!!!!
    Kærlig hilsen Fru SKIPPER Thomsen!! ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Gi' lige lyd fra dig, når du modtager haveredskabet, ik'?

      Slet

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...