søndag den 4. marts 2012

Give Away - Et helt nyt haveredskab!

   Jeg har været så heldig, at få mulighed for at give et helt nyt dansk haveredskab - en Garden Scepter, til en af mine læsere.
Det er ikke så tit, at et helt nyt haveredskab kommer til verden !
Kort fortalt er garden scepteret et universal haveredskab, dansk udviklet og produceret. Alene af den grund bør vi alle kigge lidt nærmere på det - Vi vil jo rigtig gerne have mere af den slags, ik'?

En læser får for kvit og frit tilsendt denne Garden Scepter - og vi andre må så en tur på nettet for at købe den :-)

Det nye er, at dette haveredskab ikke skærer gennem jorden, men skubber den effektivt til side samtidig med, at det er yderst skånsomt. Den laver f.eks. ikke snitmærker ved kartoffelopgravning, mærker i gulerødderne ved lugning og både orme og planternes rødder er hele, når scepteret har været forbi.

"Faktisk er det vanskeligt, at få hænderne ned af begejstring eller for den sags skyld få hænderne til at slippe redskabet. Det er muf at have i hånden - det er lækker og fungerer" Udtaler Lars Lund - haveskribent og drivhusekspert i Nordjyske stifttidende 19/2-2012.



Se mere på www.gardenscepter.com. Her fortælles om redskabets mange egenskaber og der er også mulighed for at se flere filmklip, der viser de forskellige anvendelsesmuligheder.

Se redskabet i aktion på et filmklip her.

Reglerne for at deltage i lodtrækningen er:


1 lod for at være fast læser + at skrive en kommentar til indlægget.
1 lod, hvis du vil gøre reklame for min Give Away på din blog (brug gerne billederne)
3 lodder, hvis du laver et indlæg på din blog om min Give Away eller om min blog

Altså alt i alt, kan du smide 5 lodder i puljen.
( skriv i din kommentar, hvor mange lodder du deltager med)

Vinderen af garden scepteret (værdi 480kr) bliver udtrukket 24. marts 2012

Jeg håber, at rigtig mange vil deltage!

Haveredskabshilsner :-)
Skt.Helena

16 kommentarer:

  1. Rigtig havekong skal har rigtig Garden Scepter så jeg må gerne deltage i Give away med 1 lod :)
    Ha´ en god søndag!

    SvarSlet
  2. Del vil vi da vildt gerne - Det lyder godt nok fantastisk - I'm in

    SvarSlet
  3. Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder. Har lige været i haven og har bare ingen redskaber..ville elske at løbe rundt med et scepter! :-D

    SvarSlet
  4. uha hvordan kan man leve uden sådan en lille dims.... 2 lodder til mig tak:) Anne Gine

    SvarSlet
  5. jeg er med på 1 lod (:

    Kig forbi mine 2 giveaways

    SvarSlet
  6. Se dén er da genial:)
    1 lod til mig.
    (kattemilla@hotmail.com)

    SvarSlet
  7. Uhh, lækker give away! Jeg vil meget gerne være med på et lod :D

    SvarSlet
  8. Jeg vil da også gerne være med med et lod

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne deltage i din give away med et lod.

    God bedring :-)

    SvarSlet
  10. Så Helena, nu har jeg gjort mit hjemmearbejde og fortjener derfor 5 lodder!
    Nu håber jeg så bare at du bliver rask, så du kan hygge dig med Fredagsfristeren, familien og haven!
    Hilsen
    Fru. Thomsen

    SvarSlet
  11. Nu er jeg fast læser, det giver et lod, jeg kigger på resten senere. Jeg vil nemlig meget gerne vinde sådan et Garden Scepter. Har læst meget godt om det.
    God bedring

    SvarSlet
  12. Super gift, I hope for the best.
    2 lodder
    hugs,
    Gerda

    SvarSlet
  13. Skynder mig at kaste et lod i konkurrencen.

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne deltage :) 1 lod til mig :)
    Kh Regina

    SvarSlet
  15. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  16. A little body often harbors a great soul.
    http://www.tomsshoescheaper.com/

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...