fredag den 9. marts 2012

Fredags Fristeren - en ny spændende blog!

Jeg har oprettet en ny blog, som jeg håber, at jeg kan friste dig med :-)
Jeg synes efterhånden, at der sneg sig for mange opskrifter ind på min blog og Skt.Helena er jo en HAVEblog og lidt andet!
Så jeg har (i smug) lavet en ny blog - om mad. Ja, det vil sige, det nærmest er om alt hvad man kan spise eller drikke - men altså en madblog. Den hedder Mums og Mad.

Jeg vil bruge bloggen som min egen virtuelle kogebog og forventer ikke, at der er nogen, der følger med i alle mine indlæg - Men jeg håber, at I vil kigge forbi engang imellem, for at få lidt inspiration til en ret, noget tilbehør eller en kage..
Alle de opskrifter jeg lægger på bloggen, er afprøvet af mig selv. Så jeg kan godt stå inde for dem.

Der er endnu ikke så mange opskrifter - og ikke alle er med billeder, men det kommer hen ad vejen efterhånden, som jeg får lavet lidt mere.

Når du kommer ind på Mums og Mad - finder du de forskellige opskrifter i kategorierne til venstre. Indtil nu er der faner med: Kager, Bålmad, Desserter, Brød, Tilbehør, Suppe, Helt fra bunden af m.m.




Jeg håber, at du blev fristet! :-)

Mums og Mad-hilsner
Skt.Helena

 

6 kommentarer:

  1. Slet ikke så tosset, jeg elsker at lave mad og er ikke bange for at prøve nyt af. Bedst af alt er det når børnene hjælper, er ret sikker på at jeg nok skal få serveret lækkert mad af dem, når de engang om MANGE MANGE år flytter hjemmefra ;0)

    Go´fornøjelse med det nye tiltag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også det er ret skønt - når der er tid til det - og der er nogen der sætter pris på det. Ellers kan det nu godt blive ret kedeligt :-)
      Tak for det!

      Slet
  2. UHMMMMMMMMMM nybagt brød ik` så ring.

    SvarSlet
    Svar
    1. uhmm ja - kan helt mærke duften..
      :-)

      Slet

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...