fredag den 2. marts 2012

Fredags Fristeren - Vinderen er......

Jeg har valgt at trække vinderen af min lille give away her på bloggen i dag, da jeg allerede har en ny og meget spændende give away specielt til havefolket på tapetet meget snart.. Den vil I høre mere om senere. :-)

Jeg har trukket en vinder af kort og bordkort, blandt de deltagende og vinderen blev...


Bente med bloggen Loftkroken
TILLYKKE!

Vil du sende mig din adresse på hmn@bbnpost.dk
Så sender jeg pakken til dig :-)

Alle andre må ha' en rigtig dejlig fredag!
Glæd jer til DEN NYE GIVE AWAY - Den er faktisk aldrig set som give away i blogland før..

Gavehilsner fra
Skt.Helena

3 kommentarer:

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...