fredag den 14. december 2012

Washi tape

Jeg har længe kigget på "de kreative" der har mange sjove ideer til brugen af washi tape - eller maskeringtape, tror jeg man kalder det på dansk. Jeg kunne bare ikke rigtig finde nogle forretninger der solgte tapen. Kun på nettet.. :-(
Men endelig en dag i slutningen af november var jeg så heldig at finde noget både i Bahne og Søstrene Grene. Så nu har jeg en 10 ruller at lege med.


Se hvad jeg har lavet bag mit skrivebord i anledningen af julen :-)
Manden synes, det er noget underligt noget - men jeg synes nu, det er ret sjovt :-)
Lige til at tage ned igen, når man bliver træt af det.


Dette træ fandt jeg et billede af på Pinterest - også washi tape
viafrenchbydesign
 
Tapede hilsner den 14. december
Stk.Helena

3 kommentarer:

  1. Skønt med indfald der kan realiseres uden for mange forhindringer. Fine vægdekorationer som en stund kan give stemning, smil og måske forundring.

    Har også sukket over tape på nettet og ikke i butikker (og bliver altid nærig når portoen på nettet næsten overstiger værdien af varerne...så klikker jeg væk uden køb. Derfor nul tape til mig på nuværende tidspunkt...)

    Dejlig aften og decemberhilsner fra
    Katinka

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Katinka
      Jeg havde det præcist som dig. Det er irriterende at bruge så mange penge på porto, når varen ikke koster ret meget. Mon ikke du også er heldig at falde over noget washi tape på et tidspunkt..

      Jeg har forsøgt at hænge nogle citater og andet op med samme tape - men det falder ned igen!! SÅ det er ike genialt til alting. Har dog set nogle skønne ideer til kort mm. som jeg vil forsøge mig med :)

      15. decemberhilsner
      Helena

      Slet
  2. wonderful submit, very informative. I'm wondering why the opposite experts of this sector do not realize this. You should proceed your writing. I'm
    confident, you've a huge readers' base already!


    Feel free to visit my page ... cellulite treatment cream

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...