onsdag den 12. december 2012

Før og under snestormen

Lige fra den dag kalenderen viste 1. december har vi haft sne her i vores landsdel. Jeg klager ikke, da jeg høre til de få, der faktisk godt kan li' sne - Specielt her i december!
Jeg var selvfølgelig ude for at tage billeder af snemasserne med min mobil. I søndags havde hele landet snestorm. Jeg tror nok, vi var hårdest ramt - omkring de 30 - 35 cm. nedbør blev det til. Vildt! Heldigvis var det en søndag og ikke ret mange mennesker var nødt til at køre ud. Sidst på eftermiddagen var jeg igen ude med mobilen for at tage et par billeder.
Jeg synes, I skal se billederne fra før og under snestormen.

 Drivhus før i søndags - et pænt lag sne overalt
Drivhus i søndags - tætpakket med sne omkring.
Heldigvis blæste det så meget at laget på drivhustaget ikke blev så tykt.
 
 En bænk der står op ad huset - i læ (før snestorm)
Samme bænk - midt i snestorm
 
Jeg har ikke flere billeder af det samme motiv, men jeg tror alligevel godt I kan ane, hvor meget sne vi faktisk fik..
 
 En åben bryggerdør..
 
 Stuens vinduer - set ude fra
 
 Haven
Indkørslen
Dagens eneste besøg kom kørende i den her - og havde skovlet sig hele vejen..
 
Det var en rigtig hyggelig snestorms-søndag. Vi hyggede, så film og lavede en masse god mad :-)
 
 
Sneglade hilsner
Skt.Helena


1 kommentar:

  1. Ja, der kom masser af sne - vi fik også meget her på Fyn, men nu er det næsten helt væk.

    Glædelig jul :-)

    Kh. Marlene

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...