torsdag den 27. december 2012

Bordpynt

Jeg lover, at dette bliver sidste indlæg om juleaften :-)
Men jeg skrev jo i går, at jeg ville vise billeder af julebordet til julemiddagen.
Jeg forsøger hvert år, at finde på en ny måde at pynte bordet på. Jeg kan godt lide det enkle og suger til mig af inspiration i blade og på nettet, når jeg falder over bordpynt. Det går dog sjældent, som jeg havde regnet med.. Servietterne var indkøbt i starten af december, men ellers havde jeg ikke købt eller forberedt noget i år. Og resultatet kom til at se sådan her ud..

 Jeg brugte en kasse røde glaskugler, som jeg ikke havde fundet plads til på juletræet i år.
 
 Halve flettede julstjerner som bordkort
 
 To hvide duge oven på hinanden. Den øverste er en jeg har "arvet" fra min mor og derfør min mormor.
Bordet fik dog ikke lov til at se så tomt ud ret længe før fade og skåle med mad fyldte det hele :-)

Mandelgaven - 6 hjemmelavede flødeboller fra frellsen blev vundet af min datter..

Som også ses her i kirken om eftermiddagen juleaftensdag
 
27. decemberhilsner
Skt.Helena




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...