onsdag den 10. oktober 2012

For anden gang

Så blomstre min clematis for anden gang i år i mit drivhus. Det er da til at blive glad i låget af :-)

 Og se alle de knopper den har! Der kommer mange flere blomster på den endnu :-)

Jeg har ikke engang passet den særlig godt, den bliver ikke klippet, får ingen gødning og så glemmer jeg faktisk også at vande den. Da den jo står i drivhuset kan den ikke selv få vand andre steder fra. Det er jo helt utroligt. Sikken kraft!
Sidste år blomstrede den kun en gang - men der pusse-nussede jeg nok for meget om den.
Jeg tror sørme, det er en han plante - den vil gerne være i fred og løse sine problemer selv uden en kvindes indblanding ;-) He he

 Sådan ser blomsterne ud fra i foråret. De er blevet til små pjuskede evighedsblomster.
Sådan kan man pludselig få sig en glædelig overraskelse.

Ha' en dejlig dag derude :-)

Hilsner fra drivhushjørnet
Skt.Helena

2 kommentarer:

  1. Clematis blir man altid glad i låget af!
    Ha også du en dejlig dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. :-)
      Ved godt, du er stor fan af clematis. Jeg har det ikke helt på samme måde - men måske kommer det med tiden..

      Slet

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...