mandag den 9. juli 2012

Sommer i Nordjylland?

Hvis du skal holde din sommerferie i Nordjylland eller bare er her nogle dage, vil jeg den næste uges tid, fortælle dig om nogen af de dejlige steder. Nogle af stederne er kendte og nogle knap så kendte.
 

Når man besøger en ny landsdel, er det ikke altid til at vide, hvad der er værd at køre efter og hvad man skal holde sig fra. Og hvem gider bruge en hård tilkæmpet feriedag på kedelige oplevelser?! Alt afhænger selvfølgelig af øjnene der ser, men jeg vil nævne nogle af de steder, jeg/vi synes der er et besøg værd.
Lidt insiderviden er altid dejligt at have ved hånden, hvis I skulle være i området, ik'? ;-)

(Utzon center)
Sidste år fortalte jeg om:

Kunsten, Kunstmuseum i Aalborg
Lavendelfarmen Lavendelbo, nær Dronninglund.
Skagen og Grenen.

Og de indlæg er du selvfølgelig meget velkommen til at kigge på igen (klik på links).

I morgen får du første indlæg i serien "Sommer i Nord", som kommer til at handle om Utzon Center i Aalborg.

Jeg håber, at du følger med :-)
Sommerhilsner
Skt.Helena

4 kommentarer:

  1. Skal dog ikke på ferie nordpå i år men super fedt indlæg/idé, så ved man jo hvor man kan finde guiden til en anden god gang :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Bettina :-)
      Du ka' jo også bare spørger - hvis du kommer på disse kanter

      Slet
  2. Vi skla faktisk nord på i år, så kom bare med , har dog allerede en del ting som vi gerne vil nå.

    Hilsen Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan heller ikke nå at fortælle om alle de skønne steder vi har.. Så I skal selvfølgelig selv finde ud af hvad I gerne vil opleve. Er der børn med, er Fårup sommerland et must!

      Jeg vil gerne selv tage billeder til de indlæg, jeg skriver her - så derfor må jeg begrænse mig, hvis ikke jeg skal fare hele landsdelen rundt i denne uge :-)

      Slet

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...