fredag den 20. april 2012

En omvendt Fredags Frister!

Denne fredag er det JER der skal friste mig! Ja, hvad er det nu for noget???... Men jeg har brug for jeres hjælp - eller i hvert fald jeres ideer og gode råd.
Vi påtænker at tilbringe noget af vores sommerferie i Holland. Det bliver en kør-selv ferie for to voksne og to børn og vi er ikke interesserede i at bo i Amsterdam.

Keukenhof
Mine spørgsmål til jer er så:
1. Hvilken del af landet bør vi bo i?
Jeg har kigget i området Zeeland, da det ser interessant ud med alle de øer.. Og så er der heller ikke så langt til Belgien, hvis vi skulle ha' lyst til et smut over grænsen.
2. Hvad SKAL man se, når man er i (måske syd) Holland? Hvad er det, vi ikke må gå glip af?
3. Hvilke haveshows/parker/besøgshaver eller andet der har med have/planter at gøre, er interessante?
New Luxor Theater


Jeg kan google mig til en masse informationer, men jeg vil meget hellere høre en mening fra nogen der har oplevet disse ting.
Jeg håber, at I kan friste mig med en masse gode ting! :-)

Omvendte Fredags Fristelser :-)
Fra Skt.Helena

2 kommentarer:

  1. Hej
    Holland er et lille land på størrelse med Danmark med ca. 15 mil. indbyggere, så det betyder ikke så meget hvor man bor, (man skal bare ikke køre i myldretiden)
    1. Jeg ville nok bo i Gelderland, så er man i et område hvor der er mere natur end storbyer. Og det ligger rimelig centralt

    Prøv at google flg.
    Keukenhoef
    Burger's Zoo
    Dolfinarium Holland
    Floriade 2012
    Slagharen

    Der ligger en park mellem Apeldoorn og Arnheim, kan desværre ikke huske hvad den hedder.

    God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Super! Tusind tak for det Kjeld. Har du været nogle af disse steder du anbefaler?
      Jeg vil kigger nærmere på Gelderland

      Slet

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...