fredag den 30. september 2011

Hvad kan jeg friste dig med?

Idag introducere jeg en ny event (modeord for en begivenhed) her på bloggen.
Jeg vil nemlig lancere ...  Taa Daaa....

Fredags Fristeren          

Hver fredag vil jeg (forsøge) skrive om noget lækkert, sødt, fedt, sjovt eller bare umådeligt fristende :-)
Det kan være en anmeldelse af et godt spisested, en film (ny eller gammel) I bare Skal se, en lækker dessert, en dejlig by I bare besøge, en teateroplevelse, en fed koncert eller andet jeg kan finde på.
For de havebloggere der følger med her - vil jeg selvfølgelig også fortælle om inspirerende haver, jeg har besøgt eller andre begivenheder i forbindelse med planter og haver. Men da vi er midt i efterårssæsonen og der på den front, ikke sker så meget i haverne rundt omkring, bliver det ikke den dominerende del af fredags fristeren de næste mange måneder.

Jeg håber, I tager godt imod den småtossede idé, som starter første fredag i Oktober.

Fristende fredags hilsner
Helena

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...