søndag den 20. januar 2013

Travl uge

Tiden flyver uden, at jeg får skrevet ret mange indlæg, men jeg er ramt af arbejde i den anden ende af landet og må gøre ligesom tiden - flyve en hel del :-)

Jeg poster lige nogle billeder, så kan I jo se, om I kan gætte, hvor jeg tilbragte det meste af min tid i sidste uge..

 Lidt misvisende - da det faktisk er byen jeg forlader..
 Udsigten fra hotelværelset på 5. sal.

 De var ved at lukke - så jeg nåede desværre ikke herind.

 Library bar på hotellet :-) Virkelig hyggeligt


Anden gang på en uge på samme hotel. Denne gang lidt nærmere jorden - og nu med sne :-)

Og nu fik jeg endelig det med billederne til at fungere.. pyyha.

Søndagshilsner
Skt.Helena






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...