mandag den 25. juni 2012

Status i drivhuset 24. juni

Trods manglene varme og sol, trives planterne i drivhuset.

 Har høstet de første 10 skoleagurker nu. Skønt!

 Tomatplanter på rad og række. Jeg har mange forskellige slags i år.
 Børnehaven: Forskellige chilier, pebre og et par vandmelonplanter.
 Rød basillikum, mild chili og brøndkarse på et bord i det ene hjørne.
 De første jordbær er modne i drivhuset. Uhmm
 Sart lyserød - lige til at spise :-)

Jeg laver denne status i drivhuset for, at I andre kan sammenligne med, hvordan det står til i jeres drivhuse(sikkert bedre, da jeg var ret sent ude), men mest af alt for min egen skyld, så jeg har noget at sammenligne med næste år på samme tid :-)

Status er, at alt i drivhuset ser ud til at trives lige nu. Jeg har ikke tilbragt så meget tid derude, som jeg gjorde sidste år på samme tid, men det er mest pga. vejret. Lad os håbe, at vi snart får lidt flere solskinstimer.

Statusopdateringer
Skt.Helena

1 kommentar:

  1. Hej

    Jeg har også høstet en del agurker( skoleagurker)
    men ikke talt dem...
    Tomaterne er ikke begyndt og rødme endnu så kom nu med noget sol og varme.. Det er mit første år med drivhus så det hele er jo dejligt spændende..

    Hilsen helle

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...