fredag den 7. oktober 2011

FredagsFristeren - Brygmann show

I går aftes var vi til premiere på Martin Brygmanns show "De fleste ulykker sker med lemmet".

Showet handler om Martin selv - og de mange forskellige personligheder der findes inden i ham:
Musiklæreren Jørgen
Kropskunstneren Todd fra Australien
Poeten Verner,
Den talentfulde Olga

og en del andre figurer.
Jeg må ærligt indrømme, at jeg helt klart syntes, at det var de to første personligheder - Jørgen og Todd, der bar showet. De er rigtig sjove på hver deres måde og deres genkendelige personligheder. De andre personer havde knap så meget at byde på og føltes lidt som fyld i showet.

Der har i medierne været en del kritik af Martin Brygmanns show. Jeg synes, det var et godt show!
Ikke alt var lige sjovt, men jeg følte mig godt underholdt sådan en torsdag aften i provinsen :-)
Billetprisen er bestemt rimelig.

Jeg har fundet et klip på  YouTube fra showet. Her møder i gymnasielæreren Jørgen :-)
Klip fra showet


Brygmann skriver autografer efter showet

Fredags Fristelse hilsner
Helena

6 kommentarer:

  1. Det tror jeg på har været en sjov oplevelse. Han har jo mange ansigter og kan lidt af hvert.

    SvarSlet
  2. @Frøskuffen:
    Han har Bestemt mange ansigter! og mange talenter - da der også var en del sange i showet.

    SvarSlet
  3. En aften med Martin B. lyder som en skøøøn måde, at tilbringe aftenen på ! - skal vi gå i baren nu ? :-)

    SvarSlet
  4. @Bettina Holst:
    Det var helt sikkert en herlig aften. Specielt efter en rigtig travl uge med mange spekulationer. Det er rart engang imellem at kunne slå hjernen fra og bare grine af, til tider, rigtig plat humor :-)

    Jeg startede endnu engang uden dig - men godt du kom lidt senere.. ;-)
    God messe!

    SvarSlet
  5. Dejligt at høre du synes om showet. Jeg har nemlig billetter til den 18/10, hvor MB kommer til Aalborg :)

    SvarSlet
  6. @Koh-I-Noor:
    Hvor sjovt!
    Du skal forberede dig på en masse plat humor i prutte, bøvse, numse kategorien.. :-)

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...