onsdag den 19. oktober 2011

endnu en..

Da jeg tømte postkassen forleden lå der endnu en pakke! Jeg har ikke vundet noget - hvad jeg ved af??


Endnu engang var pakken fra Design A la Camera. Det viste sig, at jeg havde vundet en rød pakke (- og  alle de 14 havde kommenteret hendes pakkeleg havde vundet) Vildt flot! Tak for den gode overraskelse Mille - jeg havde slet ikke set det.
Her er pakkens røde indhold :-)


 Inden i denne lille pakke var disse dejlige Kusmi te'er:
Er jeg ikke heldig?! Det synes jeg i hvert fald. Det var en god overraskelse.
Sidst i denne uge skyder jeg min egen pakkeleg igang  - så glæd dig!

Røde hilner
Skt.Helena

2 kommentarer:

  1. Ikke så ringe endda at vinde - og specielt fedt når man ikke er klar over det :-)

    SvarSlet
  2. Ja - det er rigtig dejligt! Jeg læste på en anden blog, at hun havde vundet den røde pakke, så jeg kiggede ikke engang på bloggen - og så dermed ikke at vi alle havde vundet :-)

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar!
Jeg læser dem alle med glæde og forsøger at besvare alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...